2013. szeptember 1., vasárnap

Vajas palacsinta

Néha ha összeesküszik ellenünk minden abból lesznek a legjobb dolgok :) Az egész úgy kezdődött, hogy akkor együnk palacsintát.... ezzel nem is lenne gond, de vasárnap van és az olajom a főzőcskézésnél elfogyott és ilyenkor már semmi sincs nyitva:( Na akkor legyen vajjal... nézem a mérleget, le van merülve... Ha a fene fenét eszik, a gyerekeknek akkor is palacsinta lesz így előkaptam a bögrét. Hát be kell hogy valljam, hogy ilyen finom puha palacsintát még nem ettem, ijedtemben meg is ettem ötöt:D
És akkor a recept:
2 bögre liszt / 2 cup flour
2 bögre tej / 2 cup milk
1 bögre szóda / 1 cup of soda
50g olvasztott vaj / 50g melted butter
2 tojás / 2 eggs
egy pici cukor / a little sugar

Keverd össze, és süsd meg. Én nutellával szeretem :) /
Stir and fry them. I love wiht nutella :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése