2013. március 6., szerda

Fordított mandarinos muffinkák :)

A neten találtam ezt a receptet és Kate lefordította nekünk, amiért külön hála illeti meg:) Első látásra szerelem volt, ahogy rámosolygott a képernyőről, rögtön magamévá akartam tenni. Egész este csak ő járt az eszemben, hogy vajon milyen lehet élőben, szeretném akkor is ha itt lenne előttem és beleharaphatnék, végül arra jutottam, hogy nekem kell, akarom és ha sikerül megvennem a hozzávalókat hétvégén végre boldog lehetek vele :D

Na de komolyra fordítva a szót, a recept angol billentyűzeten íródott, de szerintem nem lesz gondunk a megértésével. Még egyszer köszi Kate :)

Ebbol a receptbol 15 kis torta jon ki.
Hozzavalok:
225 g szobahomersekletu vaj
225 g cukor
225 g liszt
2 teaskanal sutopor
4 szobahomersekletu tojas
2 kis mandarin aprora reszelt heja
kb ½ teaskanal barna cukor tortankent
15 szelet hamozott mandarin (1 szelet tortankent)
Forro szirup:
½ c (125 ml) mandarin le
½ c (125ml) cukor
Melegitsd elo a sutot 180 fokra. Habositsd fel a vajat a cukorral, amig kivilagosodik. Add hozza egyenkent a tojasokat, jol kevert ki minden hozzaadaskor. Add hozza a mandarin hejat es keverd ki. Keverd ossze a lisztet a sutoporral egy kulon talban es szitald bele a tesztaba. Hajtogasd bele.
Szorjal ½ - teaskanal barna cukrot a kizsirozott muffin sutok aljara. Tegyel mindegyikbe egy szelet mandarint. Egy fagylaltos kanal segitsegevel oszd el a tesztat egyenloen, kb ¾-ig toltve mindegyik sutopoharba. Susd aranybarnara oket 25 – 30 perc alatt.
A sziruphoz forrald fel a mandarin levet a cukorral amig elkezd surusodni.
Gyengeden, kessel kilazitva boritsd ki a tortakat egy racsos talcara. Ontsd rajuk a meleg szirupot es hagyd hogy felszivodjon.
Lehet ugy ahogy van talalni, vagy lehet hozza adni egy kis tejszint…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése