2014. július 17., csütörtök

Dinós vulkán torta/dinosaur and volcano cake



Egy kis nosztalgiázás :) Ez egy 4 évvel ezelőtti torta ami még a kisfiam dinó gyűjtögetős korszaka elején készült és a torta elfogyasztása után a pici dinók megmaradtak a gyereknek.

 Maga a torta egy nagy kuglóf formában sült piskóta, csoki krémmel, a kókuszt színeztem barnára, zöldre, sárgára, narancsra és pirosra.

 A piskótát itt-ott göröngyösre vágtam, felszeleteltem betöltöttem a krémmel, majd körbekentem. Váltakozva szórtam a földnek a barnát a zölddel. A sárgát a naranccsal és a pirossal összekeverve készült a láva. Majd felkerültek a dinók, a gyertya és a happy birthday felírat.

A piskóta receptem itt találod: http://ancikonyha.blogspot.hu/2013/04/piskota-sponge-cake_9.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése