2012. augusztus 9., csütörtök

őzike pörkölt :)

 Megpucoltam felkarikáztam 5 kicsi répát, hozzávágtam 1 tv paprikát. Felkockáztam 4 fej hagymát. Feldaraboltam 1 paradicsomot, és felkockáztam a húst.
 Megpirítottam a hagymát, hozzátettem a répa-paprika keveréket és tovább pirítottam.
Megszórtam piros paprikával,hozzáadtam a paradicsomot és 1 teáskanál delikáttal lecsó álagúra főztem.
 Hozzáadtam a húst, megszórtam frissen őrölt borssal, vadfűszerkeverékkel és pici őrölt köménnyel, és megpirítottam kicsit.
 Hozzáadtam a leszűrt erdei gombát.
 Apránként hozzáadtam 2 dl vörösbort és beledobtam 1 leves kockát.
 Apukám copfocskát kért hozzá így azzal tálaltam, itt nem látszik, de még ment 1 teáskanál tejföl a tetejére, mert későn döntött úgy, hogy mégis tejfölösen szeretné.
Anyukám pedig fogyózik így salátával ette és azt mondta nagyon finom volt. Én nem eszek vadat így csak a szaftot ette tejföllel és tésztával, isteni volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése