2013. június 3., hétfő

Sam a tűzoltó

Amikor az egyik kedves ismerősöm megkeresett, hogy segítsek neki Sam a tűzoltós tortát készíteni az unokaöccsének be kell, hogy valljam picit féltem. Először is nem tudtam, hogy Samet eszik e vagy iszák, mivel a mi mesei repertoárunkban nem szerepel. Másrészről pedig  az emberkéim finoman szólva sem tökéletesek :))) Van önkritikám, tudom, hogy van még mit tanulnom.
De nem tudtam nemet mondani, annyira szeretem, hogy örömet okozhatok másoknak, így belevágtam. A torta sima piskótából készült tejszínes csoki töltelékkel, fondanttal bevonva. Hófehér borítást kapott, majd citromsárga lángnyelveket ragasztgattam rá, amely a narancssárga és piros festékkel kapta meg a végső kinézetét.

Sam is fondantból készült. Sárga, fekete, sötétkék, piros és ivory színekre lesz szükségetek hozzá. Ivoriból készült a feje és a kezek, majd pici festék hozzáadásával a haja.
Először a fejét formáztam meg, majd rákerült az orra. A hajlított végű formázóval készült a szája, majd színenként a szeme. Végül rákerült a haja és a sárgából megformáztam a kalapját.
Először a nadrágját csináltam meg, erre jött a cipője, majd a törzse. Rákerültek a gombok és az öv, majd a két karja. Elkészítettem a baltáját és a kezébe tettem. majd a feje is a helyére került.
Rózsaszín és az ivory kombinációjából készült a slag amire rákerült a szöveg: " Boldog 2. szülinapot Domi!"
Az eredménnyel az ünnepelt nagyon elégedett volt, aminek én nagyon örülök :) Remélem hasznosnak találtátok a posztot, ha igen nyomjatok egy tetsziket :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése