2014. október 18., szombat

home made tortilla :)

English: http://www.littlehouseliving.com/homemade-tortillas.html
 
 Nem vagyok ennyire mániákus egyébként, csak az úgy volt, hogy ma spagetti lesz a vacsi, szépen be is vásároltam, majd mondta a kedves, hogy jobb lenne valami amit menet közben gyorsan be lehet kapni, nem asztalhoz ülős...Persze ilyenkor nincs itthon se kenyerem se zsemlém semmi, viszont eszembe jutott, hogy pont most mentettem el a receptet. Annyira finom lett, és olyan egyszerű elkészíteni, hogy többet biztos nem veszek boltban, ha többet csinálsz akkor pedig le lehet fagyasztani és elővenni rohanós napokon.

Hozzávalók: 
2 bögre liszt
1 bögre meleg tej
1,5 teáskanál sütőpor
1 tk olaj
1tk só

Ezt összekevertem, simára gyúrtam és  20 percet pihent, közben felfőtt a megérdemelt teavizem, megteáztam, kevertem be a palacsintát desszertnek és kisütöttem őket, majd a forró palacsintasütőben megsütöttem a nagyon vékonyra nyújtott tortillákat.
Amire kisült az utolja, az elejét lehetett felcsavarni, frissen kivéve még törik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése