2013. november 16., szombat

PARMEZÁNOS CSIRKEMELL

Hozzávalók:
Csirkemell
reszelt parmezán
zöldfűszer mix
fokhagymapor

A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk, nekem fűszersós mixem volt csak itthon így nem sóztam.
A parmezánt, a fűszerekkel összekevertem, ebben megforgattam a csirkemellet. Kevés oliván megsütöttem ( lehet sütőben is). Párolt brokkolit megszórtam a megmaradt sajtkeverékkel és megsütöttem, azt és sült krumplit adtam hozzá.

Ingredients:
chicken breast
grated parmesan
green seasoning mix
garlic

The chicken breasts, cut into thin slices, I have just salted Mixe at home so I do not salted.

The parmesan and spices mixed together, rolled in chicken breasts. Fried on a little olive oil ( may also in the oven). Steamed broccoli sprinkled with the remaining cheese mixture, and fried. And add  fried  potato to.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése