2013. november 16., szombat

Túros-barackos piskotás pohárkák

Hozzávaló:
5dl megle tejszín
1 tégla túró
1 barack befőtt
1 cirtom
porcukor
piskóta/babapiskóra
cukorgyöngy

Felverek 3dl tejszínt hozzákeverek egy kevés barack befőtt levet, hozzáadok egy tégla túrót. Teszek hozzá cukrot, citromlevet, kóstolgassátok, mert a mennyiség változó, sosem ugyanolyan :( Felkockázom a barack befőttet és hozzá keverem. piskótát felkockáztam, ez lehet puhább babapiskóta is, ehhez kevertem a krémet és poharakba kanalaztam. A maradék 2 dl tejszínt felvertem, a tetejére nyomtam és megszórtam színes cukorgyönggyel.

google:
Ingredients:

5dl cream

1 brick cottage cheese

1 peach compote

1 lemon

icing sugar

cake / babapiskóra

sugar pearls

3 dl cream vans up adding some peach compote juice, I add a brick cottage cheese. I add sugar, lemon juice, taste, because the volume change, never the same:.. (Risk of apricot preserves and to mix sponge cake cubes I, it can be softer sponge fingers also to mixed the cream and glasses and put the remaining 2 ounces of cream added value, I pushed on top and sprinkled with colored sugar pearls.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése