2016. július 4., hétfő

Sült tortellini amit ki kell próbálnod

Régóta készülök hozni nektek ezt a receptet, de valamiért mindig lemaradt, most viszont pótolom:) Ez az a kajcsi ami olyan hamar kész van mint amilyen hamar elfogy, igazán nem nagy meló és az íze mindenért kárpótol.


Először is be kell, hogy valljam, a tortellinit nem én csináltam, azt boltban vettem, a szósz volt saját készítés, viszont van valahol egy receptem, ki kellene egyszer próbálni azt is...

Na de most:
Felvágtam 1 hagymát, 1 lila hagymát, 1 gerezd fokhagymát, 1 csomag és egy pár szép megtisztított gombát.


Kevés olíva olajon megpirítottam őket. Felöntöttem közel 1 l passzírozott paradicsommal, ment bele egy konzerv aprított paradicsom(ez lehet 2-3 hámozott kockázott friss paradicsom is) sóztam, adtam hozzá 1 ek balzsamecetet, 3 ek cukrot és a házi olasz fűszerkeveréket.


 Hagytam, hogy elfője a leve egy részét. Kóstold meg, ha kell adj még hozzá cukrot, sót.

Főzd meg a tortellinit, szűrd le, öntsd a szószba,


majd borítsd egy kivajazott tepsibe, szórd meg reszelt sajttal (nekem ez trapista és parmezán keveréke volt) szórd meg újra a fűszerkeverékkel

és pirítsd meg 180fokon. Melegen tálald!



Jó étvágyat hozzá. puszil:

Ancika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése