2013. december 16., hétfő

Aszaltszilvás csirkemell hercegnő burgonyával



A csirkemellhez:

3 nagy csirkemell
2 szeletelt bacon
1 cs aszalt szilva
20 dkg sajt
zöldfűszeres csirke fűszersó

-A csirkemelleket bevágtam és szétnyitottam.
-Ráfektettem a bacont, a sajtot, és az aszalt szilvát.
-Visszahajtottam a mellet és megszórtam fűszersóval.
-Körbetekergettem baconnel.
-Fólia alatt 180 celsius fokon megsütöttem.

The chicken breast:

3 large chicken breasts
2 packages of sliced ​​bacon
1 bag of prunes
20 ounces of cheese
herbed chicken spice



-A chicken breasts and slammed into opened.
-Laid on the bacon, cheese and prunes.
-Pulled back, breast and sprinkled with seasoning salt.
-And wrapped with bacon.
-Foil-fried in 180 degrees Celsius.


A burgonyához:
  • 500 g burgonya
  • 5 dkg vaj
  • 2 db tojássárgája
  • 1 kávéskanál só
  • szerecsendió ízlés szerint
-A meghámozott burgonyát felkockázzuk és bő vízben puhára főzzük.
-Leszűrjük és hozzákeverjük a vajat.
-Hűlni hagyjuk. Amikor langyos vagy csaknem teljesen kihűlt, hozzádolgozzuk a tojás sárgákat. Sóval és szerecsendióval ízesítjük.
-Nyomózsákba téve csinos kis kupacokat gyártunk egy sütőpapírral vagy szilikon sütőlappal bélelt tepsire.
-220 fokra előmelegített sütőben kb. fél óra alatt aranyszínűre sütjük. (Akkor jó, mikor kívülről ropog, belülről viszont puha.)

sorry this is google traslation:
The potatoes:

     500 g potatoes
     50g butter
     2 egg yolks
     1 teaspoon salt
     nutmeg to taste

The dice-peeled potatoes and cook until tender in plenty of water.

The mixture was filtered- and mixed with the butter.

Allow to cool. When lukewarm or almost completely cooled, add the egg yolks processed. Season with salt and nutmeg.

Push-making neat little piles of bags we produce a silicone baking sheet or parchment paper-lined baking tray.

-220 Degrees preheated oven for approx. half an hour until golden brown. (This is a good time crackle outside, soft inside, however.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése