2015. február 5., csütörtök

tortilla házilag


2 bögre liszt
1 bögre meleg tej
1,5 teáskanál sütőpor
1 tk olaj
1tk só

Ezt összekevertem, simára gyútram és most a 20 perces pihenőjét tölti, közben felfőtt a megérdemelt teavizem, keverem be a palacsintát és sütöm ki, majd ha végeztem jönnek a tortillák. kis gömböket szakítottam, lisztezett deszán kinyújtottam, majd palacsintasütőben megsütöttem mint a krumplilángost. Nem vagyok ennyire mániákus egyébként, csak az úgy volt, hogy ma spagetti lesz a vacsi, szépen be is vásároltam, majd mondta a kedves, hogy jobb lenne valami amit menet közben gyorsan be lehet kapni, nem asztalhoz ülős (nincs itthon se kenyerem se zsemlém semmi) innen az ötlet. Így mint kitaláltátok holnap spagetti lesz a vacsi házi paradicsom szósszal. Kellemes estét nektek kedves blogos családom, álmodjatok szépeket kiss hangulatjel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése