2015. február 5., csütörtök

Csirkemell szőlős tésztasalátával

És még egy szőlős recept. Be kell valljam úgy kezdtem a kedvesnek, hogy ígérem nem kotyvasztom többet, de ki szerettem volna próbálni, hogy hogy sikerül, de miután megevett 2 tányérral azt mondta főzhetek még ilyet smile hangulatjel



A Csirkemelleket megsóztam és megszórtam zöld fűszer keverékkel és kevés olajon megsütöttem.
1 kicsi fej brokkolit roppanósra főztem. 1 jó fél csomag nyakkendő tésztát megfőztem és lecsepegtettem. 5 szelet bacont megpirítottam, erre öntöttem a tésztát és a brokkolit. 4 Kanál tejfölhöz adtam 3 kanál majonézt 1 kanál cukrot, 2 kanál vörösbor ecetet, egy pici sót és borsot, majd ezt a még meleg tésztára öntöttem és elkevertem. A tésztát egy tányérra szedtem, megszórtam félbevágott, magozott szőlővel, mellé tettem a húst és az egészet megszórtam pirított mandulával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése