2014. április 26., szombat

Chicken Jambalaya (nem tudom mi lehet a magyar neve :)


Felkockázzuk 3 fél csirkemellet, megszórjuk sült csirke fűszersóval és beletesszük a tepsi aljába. Rá szórunk 3 felkockázott kaliforniai paprikát, 2 fej fokhagymát, 3 fej gerezdekre vágott hagymát, 1 doboz darabolt paradicsomot, 3 felkarikázott debreceni párost, sózzuk, borsozzuk megszórjuk kakukkfűvel és oregánóval és először 20 percig fólia alatt majd a nélkül 180 fokon sütjük. Amikor majdnem kész sajtot reszelünk rá és arra friss bazsalikomleveleket vagdosunk. Pirulásig visszadugjuk a sütőbe. Én sült krumplival tálaltam.
Eredetileg kell bele Cayenne-bors és csípőnek kellene lenni a kolbásznak, de nálunk csak apa eszi a csípőset és az kimaradt. a rizs helyett pedig krumplit sütöttem, mert nekem az valahogy jobban ment hozzá, de akár főt tésztával is finom lehet. És majd elfelejtettem, nyáron mehet a zöldségek közzé friss petrezselyem zöld is.
English: http://www.bhg.com/recipe/chicken/easy-chicken-jambalaya/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése