2014. augusztus 20., szerda

Augusztus 20



Amikor én még kislány voltam....
Nagyon sokszor emlegetem, hogy régen minden jobb volt, igen öregszem, de sajnos rá kell jönnöm, hogy nem volt Xboxunk, tabletünk, laptopunk, mobilunk, internetünk stb stb stb mégis volt emlékekkel teli gyerekkorunk, ami szerintem többet ér. Így augusztus 20-án ismét megálltam elmerengeni. Tudnotok kell én egy igazi falusi lány vagyok, akiknél minden évben ilyenkor jött el a búcsú ideje. Már jóval előtte elkezdtünk gyűjtögetni, előző nap már terveztünk és legalább olyan izgalommal vártuk a napot, mint a karácsonyt, hisz reggel beindult a vásári forgatag, a faluba érkezett a vidámpark!!!! Na kérem nem kis dolog ám ez egy falusi kislány életében. Ünneplő fel és pattanjunk bicajra nézzük meg, hogy ugyan mi is lesz, mert hát otthon már várják az információkat, miközben megy a sütés főzés, hisz a távoli rokonok is ilyenkor látogatnak el hozzánk. Aztán indult a búcsújárás, tudni illik minden unokatesóval külön meg kell nézni mindent, felülni mindenre. Próbálni ellőni a pálcákat, ledobni a dobozokat, kifogni a halakat. Állítom, hogy a kakasos nyalókánál finomabb nem is létezik a világon És persze a házigazda magabiztossága, hogy most én mutatok csodát nekik...A szomszéd falukból is ide járt mindenki, ilyenkor hatalmas tömeg volt, a tinik mindig szerelmesek lettek, ami persze elmúlt amint végetért a búcsú, de ennek hangulata van....
ÉS a jelen kor valósága, amiben az én gyerekeim élnek: már nem jön ide senki, a hatalmas vásári forgatagból egy dinnyeárus, 3 édességes és egy játékos stand maradt... Már nem bújnak össze a srácok a tinidiszkóban, nincs előadás, egész napos zene, az emberek már nem állnak meg beszélgetni és a gyerekeknek már nincs mire várni....
Szóval szerintem jobb volt akkor gyereknek lenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése