2016. június 18., szombat

50 dolog amit nem hagyhatsz ki idén nyáron

Érezted már úgy, hogy ez a nyár is elszaladt, és te nem csináltál már megint semmit...

Na akkor ez a poszt neked szól ;)

Én is sokszor érzem azt, hogy átrohanok az életen, anélkül, hogy egy picit megállnék élvezni. Depresszió, stressz, gyomorgörcsök, kimerültség, álmatlanság és más csúnya nyavaják, a korunk sztárjai, és mi csak etetjük őket a megfelelési kényszerünkkel, azzal, hogy túlvállaljuk magunkat, és szépen lassan elsorvad a lelkünk és teljesen lemerülünk, majd üres vázként végezzük a robotmunkát, tapossuk tovább azt a bizonyos mókuskereket.

Na nekem ebből lett elegem és úgy döntöttem a nyaram 92 napjába belezsúfolok 50 pici boldogság pillanatot :) Ha kedvet kaptál hozzá, pipálgass velem!

A legelső amit kipipáltam, a vízibicikli. Be kell valljam, féltem, hogy a gyerekek vízbe fojtják magukat és hogy hú de drága lesz, viszont itt Miskolc-Tapolcán alig ér derékig a víz és össz-vissz 900ftot fizettem egy fél órára (a fagyi is többe került) és ez volt életem egyik legszebb félórája és egy kép, hogy nem csak gyerekekkel érdemes elmenni, lepaparazziztuk az előttünk andalgó párt :P


Szóljatok rám, hogy ne húzzam tovább a húrt, hanem írjam már azt a listát :D Szóval:
  • vízipisztoly csata 
  • sátorban alvás
  • naptetkó
  • szalonna sütés

  • piknik
  • tánc az esőben (én imádom, ráadásul még romantikus is este az autómagnóból szól a zene és táncoltok a reflektorfényben ahhhhhhhhh)
  • bicaj túra
  • vízilufi csata (nem csak gyerekeknek)
  • lufi üzenet
  • fesztiválozás (ez nálam állandó és kihagyhatatlan program, tavaly a Campus fesztiválon vendégeskedtünk )

  • csillag les
  • mini golf (ez fog egy kis fejtörést okozni, mert nagyon ki akarom próbálni, csak nem tudom, hogy hol fogok ilyen helyet találni)
  • mozi premier
  • strandolás
  • póló festés
  • spontán kirándulás
  • mondj mindenre igent egy napig ;)
  • süttesd a hasad a parton (ha más nem kifekszem az árokpartra :D )
  • fotókönyvet csinálni a nyárról
  • bowling
  • fedezz fel egy új várost
  • házi jégkrém készítés
  • építs plédből sátrat
    https://www.etsy.com/uk/listing/185965653/boho-meditation-vintage-gypsy-patchwork
  • vegyél egyfehér cipőt és rajzold tele, majd viseld büszkén :)
  • múzeumozz,mert ott hideg van ;) na persze a művészet csodálata se utolsó :D
  • rajzolj az útra és fotózkodj! 
  • süss pillecukrot, mi imádjuk nagyon
  • a jegyeket kacatokat gyűjtsd össze egy befőttes üvegbe, majd zárd le és dátumozd fel
  • tarts film maratont
  • menj el állatkertbe, a miskolcit és a nyíregyházit csak ajánlani tudom

  • hajtogass papírhajót, majd tedd vízre, mi versenyeztetni fogjuk őket ;)

  • a buborék megunhatatlan buli 
  • etess kacsákat
  • már olyan rég szeretnék frizbizni...
  • kincskeresés, ez a barátokkal is buli, vagy létrehozhatsz rá a városodban egy facebookos csopit, valamelyik sorozatban láttam ilyet :)
  • BBQ a sütkérezés kihagyhatatlan a nyáron
  • Lubickolj élővízben
  • Csinálj youtube videót, vagy élő adást facebookon, lehet pont az 50es nyár lesz a téma hmmmm...
  • süss saját kekszet a csavargáshoz
  • táborozzz (ez nálunk ha összejön egy két napos üdülés lesz az osztállyal)
  • fedezd fel a városod turistaként, igaz, hogy te se csodáltad még végig a városod turista látványosságait? én sem, itt az ideje
  • vízibiciklizz, ez volt az első pipánk
  • Egyél lángost (mi ezt egybekötjük egy vásározással)
  • Új nyár új flip-flop :D Csak mert nőből vagyok
  • Vásározz (nálunk a tokaji termelői piac és az ónodi vásár van tervben)
  •  Készíttess henna tetkót, vagy ideglenes tetkót
  • Vállaj be egy vadabb frizurát a nyárra (én a kék, a lila és a piros vég között vacillálok, esetleg rózsaszín :D)
  • Tarts egy furi ruhanapot, vegyél fel valami olyat, amit normál esetben nem vennél fel :P
  • Olvasás a szabadban (ezt időzítheted egy napra a sátor építéssel, egy jó limonádé, némi süti és garantált a szuper nap )
  • Próbálj ki egy táncházat, ne légy szégyenlős :)
Ez az én 50-esem, te mivel egészítenéd ki???

XOXOAncika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése