2016. június 2., csütörtök

Minden jó, ha a vége meggyes pite :)

Az egész úgy kezdődött, hogy elkezdet esni az eső...

És esett...

Majd újra esett...
Ez az a pont amikor sokan bedepiznek, elmegy mindentől a kedvük, de nem nekem :) Én imádom az esőt az arcomon érezni, hallgatni ahogy ütemesen kopog, így mentem és főztem magamnak egy teát, és miközben ültem az ablakban, hallgatva és a teát kortyolgatva, elterveztem, hogy csak azért is kezdek valamit a nappal, ha már a palántákat nem ültethetem el.

Lendületet vettem és szedtem egy adag meggyet:

Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy mit gondol a szomszéd amikor meglát lehetetlen időben a kertben, pl: gumicsizmában, esőkabátban meggyet szedve, vagy este sötétben elemlámpával répát ásva...szerintem csoda, hogy még nem jelent meg senki nálunk cuki kis fehér kényszerzubbonnyal :D

Na de kellemesen átfáztam, így eszembe jutott, hogy kellene csinálni valami kis lélekmelengetőt, így gyorsan összedobtam egy csilis babot ;)
csilis bab: http://ancikonyha.blogspot.hu/2016/01/csilis-bab-hazilag-home-made-chili.html
És ha már ez megvolt, kellett valami édes is, ami mi más lehetett volna, mint egy finom meggyes pite :) Zizi segített a meggymagozásban, bár a segítség kétes értékű volt, mivel az általa magozott meggyek a pocakjában landoltak a tál helyett :P

Ez az a süti ami még melegen elfogy :) Ha elkezded enni, nem lehet abbahagyni. Kell bele egy adag meggy, lehet befőtt is, de a friss finomabb. 5 tojás sárgáját kikeverünk 1 kocka rámával és 35 dkg cukorral. Hozzáadunk 10 kanál tejet, 41 dkg lisztet és 1 csomag sütőport. Alaposan elkeverjük, majd hozzáadunk 5 tojásfehérjét habbá verve. Egy gáztepsit vajazunk, lisztezünk, vagy kibéleljük sütőpapírral. A tésztát beleöntjük, elsimítjuk és rászórjuk a magozott meggyet. 


180 fokon megsütjük, 



Porcukorral megszórva tálaljuk.


Nektek hogy telt a napotok? 

XOXO Ancika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése