2013. február 11., hétfő

Szendvics

Hol is kezdjem... Talán ott hogy ültem a konyhában és szendvicset gyártottam a kedvesnek és közben elmerengtem, milyen is a tökéletes szendvics? Kell hozzá kenyér, vagy zsemle, vagy kifli vagy vagy vagy....

Na én hajtok a szuper vagy anya címre :) és imádom hallani, hogy ez isteni volt kicsim ti is?
És hát elevenen él bennem, hogy suliban micsoda izgalom is volt a tízórai és milyen menő is ha valakinek szupi az uzsija úgyhogy vágjunk is bele:

Az egyik amivel gyereknél sosem lehet mellé fogni az a hamburger, innen kiindulva legyen benne saláta, kechup, majonéz, esetleg paradicsom és ha igazán menő szendvicset akarunk akkor hamburger zsemlébe tesszük, ehhez jön a kedvenc felvágott, sajt és vaj :)

Aztán persze ugyanez mehet bagettbe:
Ha szeretnéd, hogy még jobban odalegyen a gyereked akkor tekerj köré a kedvenc csomagolópapírjából egy csíkot és kösd át egy darab madzaggal.

Aztán jönnek a gyerek hülyítő ötletek a gyorsétteremből, csináljunk tekert szendvicset, amihez a tortillákat akár a Tescoban, vagy más nagyobb boltban is megveheted.
És ki nem szereti a francia pirítóst? Én még hidegen is :)
És ha ezzekkel sem tudtad rávenni a gyereket, hogy megegye a tízórait és még az osztálytársak sem emlegetnek még otthon követendő példaként akkor vesd be a végső fegyvert a figurás szendvicseket :) Annak tuti minden gyerek bedől:






A fotókért köszönet a pinterestnek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése