2013. április 19., péntek

Borsós krumplis csirkemell


Ez a csokító esete lett, ronda és finom :D Persze sokat ront az összképen, hogy mobillal lett fényképezve.

This is the case "csokító" to be ugly and tasty: D Of course, the overall picture is much worse to have Shooting with cell phone.
5 krumplit felkockáztam, hozzá adtam 2 marék zöldborsót és félig megfőztem. /
5 diced potatoes, and 2 handfuls of peas half cooked.
20 dkg bacont felkockáztam, megpirítottam és hozzá nyomtam 3 gerezd foghagymát. / I used 200 g bacon cubes, toasted and add 3 cloves pressed garlic.
Rátettem 2 felkockázott csirkemellet és azt is megpirítottam. Sózd, borsozd. / I put two diced chicken breasts and also toasted. Add salt and pepper.
Hozzáadtam a krumplis borsót és összepirítjuk. / I added the peas and potatoes after fry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése