2013. április 29., hétfő

"Füves, hangyás, pókemberes torta"

Egy nagyon régi tortát hoztam nektek, de gondoltam tetszene nektek. A kicsifiam kérte szülinapjának. idézem: "Anyaaaaaa hangyásfüvespókemberes tortát kérek". Hát feladta a leckét a gyerek rendesen. Először is, nagyon az elején jártam ennek a tortás dolognak, igazán nem is tudtam hogy álljak neki....végül lett egy kör alakú tortám és egy épületem, amit fa pálcával erősítettem meg. Az íze csokikrém volt és pillacukros fondantból van a bevonata és a figurák. Apa szerint a mutáns hangyák harcolnak pókemberrel :) A gyerek teljesen elégedett volt vele és igazából ez a lényeg, még a mutáns hangyákat is imádta :))) Jaj a fű majdnem kimaradt :) Zöld festékkel színezett kókuszreszeléket használtam hozzá. Íme néhány kép a készítéséről:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése